Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2010 15:54 - Лятото
Автор: jurnalistka Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 377 Коментари: 0 Гласове:
0



Лятото... Няй-после дойде! Толкова време го очаквахме, а сега е на път да свърши :( ! Поне се радвам, че това лято не го проспах. Намерих много нови приятели, разгледах някои много интересни местности в България и започнах да се усъвършенствам в стоенето до късно вечер. И въпреки това чувствам , че нещо ми липства. 
  Още от деня когато започна лятната ваканция се почувствах свободна. По цял ден бях навън и все пак намерих време да помогна и в домакинската работа. Успях за 10 дена да отида със семейството и най- добрата си приятелка на почивка. Всичко върви чудесно на пръв поглед, но по нчкакъв начин се чувствам виновна. По цял ден се забавлявам и не върша нищо полезно за себе си. Като например да започна да се грижа повече за косата си или за ноктите си които между другото наистина имат нужда от внимание. И така реших да съчетая двете неща. 
 От една седмица насам се замислям дали да не започна да спортувам повече, което няма да е много лесно защото най- добрата ми приятелка, с която съм почти всеки де навън я мързи дори да мисли! И тук се появява голямата дилема " Как да съчетая нещата така, че да няма сърдити?" . 
Вчера моята приятелка не много изненадващо ми се обади и ме попита дали искам да излезем, но аз и отказах защото исках да отида да тичам. Тя ми се нацупи и известно време не си вдигаше телефона. Много мразя като става така. Сега се опитва да ми го върне тъпкано като ми казва, че не може да излиза, а днес я заварих в едно кафене с още 3 момичета! Когато отидох при нея и я попитах какво става тя ми излезе с извинението, че й е било лошо и е решила да отиде да пие кафе!!!!!!!! 
 В крайна сметка реших, че за сега ше гледам своите собствени приоритети и ще я оставя да прави каквото си иска! Чао за сега надявам се да пиша скоро :) 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jurnalistka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12424
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930